Registreer nu

Login

Wachtwoord vergeten

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

vraag toe te voegen

Login

Registreer nu

Meld je gratis aan.

Uitslag bij antibiotica

Antibiotica wordt voorgeschreven bij een bacteriële infectie, antibiotica heeft geen invloed op een virusinfectie.
Het nadeel van antibiotica is dat het ook de gezonde bacteriën in het lichaam aanvalt.
Bovendien ontstaan er niet zelden bijwerkingen bij het gebruik van antibiotica. Een veel voorkomende bijwerking van antibiotica is het ontstaan van rode vlekken op de huid.
Deze rode vlekken kunnen spontaan ontstaan maar kan ook ontstaan bij blootstelling aan direct zonlicht bij het gebruik van antibiotica.
Dat is tevens de reden dat te veel blootstelling aan de zon tijdens een antibioticakuur sterk wordt afgeraden.
Wees dus voorzichtig in de zomer als je bezig bent met een antibioticakuur.

Reactie ( 1 )

  1. Voor mijn endeldarm ontsteking heb ik een antibioticakuur gekregen van de dokter, maar ik houd opeens heel veel vocht vast en heb een branderige rode huiduitslag in mijn gezicht opeens, moet ik stoppen met mijn kuur nu?
    Groetjes Armoo

Leave a reply

Captcha Klik op het plaatje voor nieuwe captcha

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Over sandra